Неделя, 16 Май 2021

Смачкай стреса по необикновен начин

Печат Е-мейл
25 Януари 2012

 Един от нетрадиционните начини за стрес е масажът на челюстта. За самостоятелен масаж специалистите препоръчват използването на четири пръста на всяка ръка, без палеца, които с лек натиск да правят кръгови движения по слепоочията.

След това същото се прави в областта на челюстта, с постепенно засилване на натиска, като това ще спомогне за по-голям релакс.

Бирени вани

Ако чаша бира предизвиква във вас отпускане, то защо да не напълните цяла вана с бира, за да разтворите всички тревоги на съвременния живот?

Топлината на бирата спомага за извеждането на токсините, пречиства кожата, отпуска мускулите, а бирената мая напълва тялото с витамини.

Гладене на дрехи

Гладенето едва ли е от най-любимите ви занимания, но това е съвсем напразно, тъй като то може да е много полезно за вас.

Повтарящите се движения напред-назад, които съпровождат този процес, са най-доброто средство за борба със стреса. Работата е там, че гладенето има доста общо с медитацията.

Викането

От времето, когато пещерните хора са бродили по земята, викането и възгласите са помагали на хората да изразяват чувствата си.

Когато човек вика, се променя химическият състав в организма. Освобождават се ендорфини - естественото ни болкоуспокояващо, случват се редица неврохимични промени, които спомагат за свалянето на стреса.

Вана с цветя

От древността хората са украсявали водата във ваната с цветя и различни билки. Лековитите ферменти от тревите и цветята прониквали през кожата, а ароматите, които пробуждали духа и изцерявали и помагали за канализирането на енергията в организма.

Въздействието на тъмнината

Преди да бъде изобретено електричеството, хората са ставали по изгрев и си лягали по залез слънце. Днес често си лягаме да спим, като има светлина - оставяме телевизорът или компютърът да работи, дежурно осветление или светещи часовници.

Обаче въздействието на допълнителна светлина не минава безследно за организма. Изработването на мелатонин, мощния хормон, предизвикващ сънливост, се намалява, ако през нощта не е достатъчно тъмно.

Прочита: 2039

Коментари (0)

Напиши коментар

по-малък | по-голям
security image
Моля въведете показаните символи

busy
 

Най-четено ∙ грижи за здравето

Случайна снимка

Реклама Долу

Стани Приятел

Вие сте с Интернет Екплорър 6 (IE6).

Вашият браузър трябва да бъде актуализиран до версия 8, за да може да ползвате цялата функционалност на сайта.

Защо да актуализирам браузъра до 8? Майкрософт създаде Интернет Експлорър от начало, с по-добра сигурност, нови възможности и изцяло нов интерфейс. Голяма част от тези промени са направени благодарение на милиони потребители, които са тествали предварителната версия на новия браузър. Най-съществената причина за актуализация е подобрената сигурност. Интернет днес не е това, което беше преди пет години. В момента има опасности, които просто не съществуваха пред 2001-ва година, когато е създадена шестата версия на браузера. Интернет екплорер 8 прави сърфирането в мрежата фундаментално по-безопасно чрез предлаганата защита срещу вируси, шпионски програми и други онлайн рискове.

Свалете безплатно като посетите страницата на Интернет Екплорър 8.