Неделя, 09 Май 2021

Да си слаб е просто навик

Печат Е-мейл
12 Юли 2011

 1. Зърнени храни или мюсли. Лека здравословна закуска без захар. Спестява ви по 100 калории на всяко ядене.

2. След зърнената закуска добавете едно твърдо сварено яйце или мъничко парче моцарела. Така ще си спестите по още 200 калории на ден.

3. Докато миете зъбите си, застанете на един крак. Сменяйте крака, както сменяте мястото на четката в устата си. Гори по 10 калории.

4. Вместо да пиете кафето си със сметана, опитайте с една мъничка лъжичка мляко. Спестява около 60 калории.

5. За да изразходвате 500 калории, които се съдържат в хамбургера ви, трябва да походите около 10 000 стъпки. Вместо това ви съветваме да ползвате извара или нискомаслено сирене с ръжен хляб. 300 от тях ще ги няма.

6. Разпределяйте храната си на малки порцийки в по-големи чинии.

7. Обличайте се по-удобно, когато сте на работа или на разходка, така дрехите ви няма да ви пречат и ще ходите повече. Горите още 25 калории повече.

8. Когато сте на бюрото си, направете леки прикляквания, като се преструвате, че сядате и се изправяте. Поставете ръцете си на дръжките на стола и се изправяйте така от 15 до 20 пъти. Гори 15 калории.

9. Спрете газираните напитки. Тях тялото ви усвоява двойно по-бавно и от най-калоричните храни. Сменете ги с плодови сокове. Спестява ви около 300 калории.

10. Всеки път когато телефонът звънне, изправете се и се разходете, докато говорите. Според резултатите пълните хора седят два и половина часа повече от слабите. Това с телефона гарантирано гори около 50 калории.

11. Протягайте ръце до стената, когато сте на работното си място. Повтаряйте го по няколко пъти на ден и си изгаряте по 10 калории от въздуха.

12. Яжте по една ябълка на ден. Фибрите на плода действат като очистително на стомаха. Според учени всеки, който яде поне по три ябълки на ден, сваля от теглото си. Спестява 100 калории на ден.

13. Столът ви има колела? Насочете го срещу нещо. И се придвижете дотам с крака, но оставайки на стола. Гори по 10 калории на ден.

14. Носете по-тежки неща в чантата си, това натоварва мускулите повече. Изгаря по 20 калории на час.

15. Вместо голяма чаша кафе латте или шоколад, поръчайте късо безкофеиново кафенце или просто сок от моркови. Спестява ви около 340 калории.

16. Когато ядете пица, винаги изрязвайте онази част, която е мазна или просто няма плънка. Така си спестявате от 50 до 100 калории.

17. Когато сте на шопинг, пробвайте дрехи. Не е нужно да ги купувате, просто за усилието си изгаряте 60 калории.

18. Яжте като дете. Поръчвайте си малки порцийки или защо не дори детско меню. Така сте назад с още 390 калории.

19. Всеки път щом видите боклук на улицата, го вдигнете. Мислете здравословно и за другите, и за себе си, това ви гори по 140 калории на ден.

20. Яжте салатата си без сос. Така ще се сбогувате с мазнината и вредните съставки, които се използват за пикантни салати. Така сте с минус 100 калории.

21. След вечеря, докато сте още на масата, изпънете двата си крака под масата и ги задръжте във въздуха. Повторете около 10 пъти. Изгаря около 10 калории.

22. Ако всеки ден отказвате асансьора и се стремите да вземете стълбите за около 2 минути, то ще ви спести 20 минути ходене. Изгаря същите калории - 140.

23. Опитайте поне ден да ядете плодове вместо сладко. 275 калории ще бъдат спестени, ако го правите всеки ден.

24. Обикновено в едно половинчасово шоу по телевизията има осем минути реклами. Направете нещо полезно - легнете на пода и качете краката си на дивана и започнете да правите коремни преси, докато шоуто ви започне отново. Изгаря около 200 калории при бърз темп.

25. Организирайте игри с приятели, по-добро е от фитнес и ви гори около 300 калории.

26. Повечето хора ядат 45 процента повече пуканки, ако са в големи пакети, отколкото ако пуканките са в малки разсфасовки. Това ви спестява около 350 калории.

27. Ориентирайте се към китайските ресторанти, но не яжте нищо, наречено паниран бамбук или патица по пекински, което означава пържено. Яжте ориз! Това ви струва с по-малко от 500 калории.

Прочита: 2570

Коментари (0)

Напиши коментар

по-малък | по-голям
security image
Моля въведете показаните символи

busy
 

Най-четено ∙ грижи за здравето

Случайна снимка

Реклама Долу

Стани Приятел

Вие сте с Интернет Екплорър 6 (IE6).

Вашият браузър трябва да бъде актуализиран до версия 8, за да може да ползвате цялата функционалност на сайта.

Защо да актуализирам браузъра до 8? Майкрософт създаде Интернет Експлорър от начало, с по-добра сигурност, нови възможности и изцяло нов интерфейс. Голяма част от тези промени са направени благодарение на милиони потребители, които са тествали предварителната версия на новия браузър. Най-съществената причина за актуализация е подобрената сигурност. Интернет днес не е това, което беше преди пет години. В момента има опасности, които просто не съществуваха пред 2001-ва година, когато е създадена шестата версия на браузера. Интернет екплорер 8 прави сърфирането в мрежата фундаментално по-безопасно чрез предлаганата защита срещу вируси, шпионски програми и други онлайн рискове.

Свалете безплатно като посетите страницата на Интернет Екплорър 8.