Еминем взе $1 млн. за реклама на чай
|
|
|
04 Февруари 2011 |
Еминем е взел хонорар от над 1 млн. долара за участието си в реклама на чай на компанията Lipton. Премиерата на рекламния клип ще бъде по време на Супербоул (финалният мач на Националната футболна лига на САЩ) на 6 февруари. От Lipton не крият задоволството си, че видеото не успя да "изтече" в интернет, което дава надежди, че ще предизвика голям интерес. Изгледалите клипа го характеризират като "извънредно смешен и забавен".
Рекламното филмче проследява един ден от живота на анимирания Еминем, наливащ се със студен чай Lipton Brisk. Напитката придоби популярност именно благодарение на масирана тв реклама с участието на анимирани звезди от шоубизнеса като Брус Уилис, Дани Де Вито, Ози Осбърн и др.
|