Българин е най-добрият агент в света за обслужване на клиенти
Самуил Филипов от българската аутсорсинг компания 60K International Contact Centres спечели голямата награда в категорията за „Най-добър агент за обслужване на клиенти" (Best Customer Service Agent) на организацията ContactCenterWorld .
С подобен приз се отличават служителите, които демонстрират най-добри качества и постижения в областта на обслужване на клиенти, както и необходимите отговорност и принадлежност към организацията. Самуил Филипов премина успешно регионалните финали в Лондон и спечели златен медал за регион Европа, Среден Изток и Африка през юни. За четвърта поредна година ContactCenterWorld раздаде своите награди за изключителни достижения в световната кол център индустрия. Призовете се връчват в 18 различни категории, измежду които “Най-добра компания за набиране на нови служители", “Най-добра аутбаунд компания", “Най-добър тийм лидер", “Най-добър аутсорсинг партньор", “Най-добро обслужване на клиенти" и други. Инициативата дава възможност на всички компании от кол център бизнеса да се презентират и да бъдат избрани за най-добри в целия свят в областите, които представляват. Отличават се както самите компании, така и техните служители - от агентите за обслужване на клиенти до лидерите, които правят индустрията такава, каквато е, от доставчиците, които разработват и доставят продукти и услуги, до корпорации, които предоставят клиентско обслужване. Тази година в надпреварата взеха участие над 1100 кандидати от различни области на кол център бизнеса. Най-добрите контактни центрове и техните служители бяха наградени по време на тържествена галавечеря миналата седмица в Лас Вегас, Невада, САЩ. 60K (Sixty K) е нова и бързо развиваща се аутсорсинг компания в България. Компанията е на пазара от юни миналата година и само за пет месеца се превърна в голям независим кол център у нас. Контактният център на 60K разполага с повече от 400 места, с изградено портфолио от водещи международни компании. Предлага широка гама от услуги на 17 езика, които се индивидуализират според спецификата на съответния клиент. Полученото признание в Лас Вегас доказва не самоq че предлаганите от компанията услуги са на световно ниво, но и сериозно затвърждава позицията й на пазара у нас и в региона, съобщиха за Profit.bg от компанията. Годишните награди на ContactCenterWorld в областта на контактните центрове предоставят възможност на най-добрите практици в сферата на обслужване на клиенти (от световен мащаб) да обменят идеи, както и да преразгледат оперативните си стратегии и начина, по който да оптимизират своите операции. Първата стъпка в конкурса за всяка една категория е състезание по георафските региони - Европа, Среден Изток и Африка (първа зона), Северна и Южна Америка (втора зона) и Азиатско - Тихоокеански регион (трета зона). Победителите на регионално ниво преминават във втори кръг, за да се съревновават на световните финали в Лас Вегас (САЩ). Много са причините, поради които компаниите предпочитат аутосорсинга като най-добрата възможност да изпълняват маргиналните за бизнеса си дейности. Намаляването на разходите е един от най-важните фактори за всяка фирма, а аутсорсингът на кол център услуги предоставя възможност за големи икономии от мащаба при разрастването и по-добра способност на компанията да се концентрира върху съществените за своя основен бизнес функции, коментират плюсовете на услугата от компанията.
Вашият браузър трябва да бъде актуализиран до версия 8, за да може да ползвате цялата функционалност на сайта.
Защо да актуализирам браузъра до 8? Майкрософт създаде Интернет Експлорър от начало, с по-добра сигурност, нови възможности и изцяло нов интерфейс. Голяма част от тези промени са направени благодарение на милиони потребители, които са тествали предварителната версия на новия браузър.
Най-съществената причина за актуализация е подобрената сигурност. Интернет днес не е това, което беше преди пет години. В момента има опасности, които просто не съществуваха пред 2001-ва година, когато е създадена шестата версия на браузера. Интернет екплорер 8 прави сърфирането в мрежата фундаментално по-безопасно чрез предлаганата защита срещу вируси, шпионски програми и други онлайн рискове.