Възраждат Джеймс Бонд със скрита реклама за $45 млн.

Печат
10 Май 2011

 След новината, че поредицата за агент 007 все пак ще продължи, сега създателите й планират доста любопитен начин, за да съберат нужните средства, с които да финансират сикуела с работно заглавие Bond 23. Предложението е това да стане чрез скрита реклама на различни продукти в сюжетната линия.

Очакванията са този ход да донесе около 45 милиона долара, които ще са около 1/3 от цялостния бюджет на продукцията.

Ако идеята проработи, то това ще е рекорд в историята на киното, като ще бъде подобрено постижението на "Специален доклад" (Minority Report) на Стивън Спилбърг от 2002 година, за който Lexus, Bulgari и American Express платиха 20 млн. за скрита реклама.

При всички положения обаче Даниъл Крейг, за когото се знае, че отново ще се превъплъти в ролята на Джеймс Бонд, ще използва доста познати на широката аудитория марки.

Другите имена, които се спрягат за участие в лентата на режисьора Сам Мендес, са Хавиер Бардем, Ралф Файнс, Джуди Денч и др.