Неделя, 05 Февруари 2012

Смачкай стреса по необикновен начин

Печат Е-мейл
25 Януари 2012

 Един от нетрадиционните начини за стрес е масажът на челюстта. За самостоятелен масаж специалистите препоръчват използването на четири пръста на всяка ръка, без палеца, които с лек натиск да правят кръгови движения по слепоочията.
Продължава

 

Стопяваме с мисъл излишните килограми

Печат Е-мейл
25 Януари 2012

 Мисълта, че храната, която консумираме, е полезна и здравословна, може да има по-голям резултат за премахване на излишните килограми от диетичния режим.
Продължава

 

Дъвката без захар може да увреди зъбите

Печат Е-мейл
29 Декември 2011

 Учени откриха "скрит риск" в дъвките без захар, които се представят като полезни за зъбите, съобщи в. "Дейли мейл". Рискът идва от киселинните ароматизатори в бонбоните, напитките и дъвките без захар. Група заместители на захарните алкохоли, сред които ксилитол и сорбитол, намалява опасността от кариес. Те обаче също увеличават киселинността в устата, а това уврежда емайла на зъбите, особено ако в продукта има и плодови аромати.
Продължава

 

Диетолози съветват: Мъжете на мръвка, жените на гарнитура

Печат Е-мейл
29 Декември 2011

 Организмът на мъжа е различен от женския. И реагира различно на различните храни. Затова ако работата вече не се дели на мъжка и женска, то диетолозите правят разграничение в храните, най-добри за мъже и за жени. Заедно с партньора си може да хапвате ядки, бобови култури, морски дарове, яйца и мляко, зехтин и ябълки. Оттук нататък всеки да си знае менюто.
Продължава

 

Вреди ли, ако пушите само по една цигара на ден?

Печат Е-мейл
29 Декември 2011

 Социологическите проучвания показват, че много пушачи смятат, че ако пушат рядко, не вредят сериозно на здравето си. Скорошно изследване на учени от университета в Кембридж обаче свидетелстват за точно обратното.
Продължава

 

Искате дъщеря? Оставете бананите, яжте боб

Печат Е-мейл
11 Декември 2011

 Комбинацията от правилна храна и секс е ключът към детски стаи в розово, а не в синьо, твърдят холандски изследователи. Те твърдят, че трикът се състои в това жените да се въздържат от ядене на храни, богати на натрий и калий - аншоа, маслини, бекон, салами, пушена сьомга, скариди, пикантен ориз, синьо сирене, картофи, преработени меса, хляб и сладки изделия.
Продължава

 

Пастетът и топените сирена табу за бременните

Печат Е-мейл
03 Декември 2011

 Учени твърдят, че бременните не трябва да ядат смлени меса (пастет) и меки (топени) сирена. Този вид продукти може да съдържат специфична бактерия, която повишава риска от отравяне.
Продължава

 

Аналгинът убива кръвните клетки

Печат Е-мейл
13 Ноември 2011

 Преди да изпиете няколко аналгина наведнъж при поредния пристъп на главоболие, замислете се дали това превърнало се в ритуал действие наистина ви помага. Ако главоболието е предизвикано от повишено кръвно налягане например, аналгинът не помага. Но големи дози от него вредят.
Продължава

 

Бирата променя хормоналния баланс, уголемява гърдите

Печат Е-мейл
13 Ноември 2011

 Мит е, че бирата е единствено и само полезна. Макар че мнозина я смятат за най-безобидния алкохол, тя е в състояние да нанесе сериозни поражения върху здравето, и то в най-голяма степен върху мъжкото такова. Причината се крие в това, че съдържащият се в нея фитоестроген, отделян от хмела, оказва влияние върху хормоналния баланс в тялото. Потиска произ-водството на мъжки хормон, в резултат на което се наблюдава повишено производство на естроген.
Продължава

 

Бързото ходене пази от рак

Печат Е-мейл
09 Ноември 2011

 Бързото ходене по половин час дневно може да предотврати 10 000 смъртни случая от рак годишно, пише в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от проучване на Световния фонд за изследване на рака. Редовните разходки освен това намаляват процента на хиляди смъртни случаи от сърдечносъдови болести и други хронични заболявания.
Продължава

 
«НачалоПредишна12345678910СледващаКрай»

страница 1 от 25

Случайна снимка

Реклама

Стани Приятел

Вие сте с Интернет Екплорър 6 (IE6).

Вашият браузър трябва да бъде актуализиран до версия 8, за да може да ползвате цялата функционалност на сайта.

Защо да актуализирам браузъра до 8? Майкрософт създаде Интернет Експлорър от начало, с по-добра сигурност, нови възможности и изцяло нов интерфейс. Голяма част от тези промени са направени благодарение на милиони потребители, които са тествали предварителната версия на новия браузър. Най-съществената причина за актуализация е подобрената сигурност. Интернет днес не е това, което беше преди пет години. В момента има опасности, които просто не съществуваха пред 2001-ва година, когато е създадена шестата версия на браузера. Интернет екплорер 8 прави сърфирането в мрежата фундаментално по-безопасно чрез предлаганата защита срещу вируси, шпионски програми и други онлайн рискове.

Свалете безплатно като посетите страницата на Интернет Екплорър 8.