Петък, 23 Август 2019

Шоу спектакъл показа модните тенденции за есента в СТРАНД Бургас

Печат Е-мейл
03 Октомври 2013

Даниела НеделчеваИво Аръков и Маги Джанаварова представиха есенно-зимните колекции на Shana, Warehouse, Oasis, Doppelganger, French connection, Mexx, LIST, Silvian Heach, Bossini и OVS

СТРАНД Бургас, първият лайфстайл център на открито в България, се превърна този уикенд в най-притегателното място в морския град. На сцената му се състоя грандиозно модно ревю, което представи последните тенденции за есента и зимата. Дефилето с нови тоалети на световни марки е част от инициативата на търговския център да помогне на посетителите си в избора за това какво да носим през новия сезон. Зрителите и гости на Бургас се насладиха на почти двучасов моден спектакъл. На подиума дефилираха модели с тоалети на марките Shana, Warehouse, Oasis, Doppelganger, French connection, Mexx, LIST, Silvian Heach, Bossini и OVS. Над 20 световни бранда, голяма част от които са за първи път в България, избраха именно СТРАНД Бургас за своята модна премиера.

Даниела Неделчева, Иво Аръков и Джулия Стоянова

Спектакълът бе открит от Иво Аръков, който от средата на октомври ще гледаме във втория сезон на хитовия тв сериал по  bTV  „Фамилията“. Актьорът изрицитира прочувствено стихотворението на бургаския поет Христо Фотев „Господи, колко си хубава“ и с това даде начало на празника на стила и модата. Инвестиционният директор на СТРАНД Бургас Мариела Остенд поздрави отбраната публика и сподели за благотворителната инициатива на мола. В два поредни дни всички клиенти, които пазаруваха в някои от магазините на търговския център, за всеки 10 лв. от касовата си бележка, получаваха специална зелена монета, наречена Странди.  Монетите бяха събирани в специални кутии, а за всяко Странди, беше прибавен по един лев към каузата на национална кампания „Топъл обяд“, инициирана от БЧК.

Поп звездата Маги Джанаварова също се включи в модното шоу. Освен, че изпълни последните си хитове, тя влезе в ролята на модел и представи тоалети на световните брандове. Най-аплодирани в ревюто бяха втората и третата подгласнички в конкурса Мис България 2013, Джулия Стоянова и Даниела Неделчева, които представиха актуални модни сетове за есента и зимата. От първия ред ревюто наблюдаваше и изпълнителният директор на СТРАНД Бургас Дейвид Кауър.

В първия открит лайфстайл и търговски център ви очакват още интересни събития в следващите месеци. Хип хоп банди и брейк изпълнители са само част от изненадите, които предстоят на 5 октомври.

Ресторант „Ракия“  търси най-добрата ракия. Елате на 10, 11 и 12 октомври между 18:00 и 20:00 часа да опитате различни видове ракия, част от голямото откриване на новия ресторант . Най-добрата ракия ще бъде наградена от Виктор Калев на 12 октомври.

Магията на Helloween  ще завладее и СТРАНД Бургас. Очаквайте щуро забавление, атрактивни костюми, специален рок концерт и спиращи дъха изненади.  

И за завършек на 2013 година уникален Коледен базар и Новогодишно парти в СТРАНД.

СТРАНД Бургас е първият в България лайфстайл и търговски център от открит тип, който отвори врати през юли 2013.  Намира се на 300 м. от ул. „Транспортна“ в посока София и само на 10 км от центъра на града и летището.

За повече информация посетете www.strand.bg или www.facebook.com/StrandBurgas.

ОЩЕ ЗА МАРКИТЕ, КОИТО БЯХА ПРЕДСТАВЕНИ НА РЕВЮТО:

Shana – предлага дрехи, обувки и аксесоари, предимно за млади момичета. Shana е създадена през 2010 година от Хулиан Имаз, един от водещите експерти в модния бизнес. Роден в Тудела, Имаз започва своята кариера в текстилния бизнес в Барселона, където започва да работи като доставчик на международни компании като El Corte Ingles и Inditex. Компанията му произвежда над 50 милиона бройки облекла на година за Inditex, предимно фокусирайки се върху младите хора, което се потвърждава и от създаването на Berska - марка която той ръководи от 1998 до 2000 година.

Warehouse – британска марка за дамско облекло и аксесоари. Първият магазин на Warehouse отваря врати в Лондон през 1976  като основната цел на марката е била да направи модата достъпна за всички. Концепцията е дело на Джеф Банкс и Морис и Майкъл Бенет. В ранните години на 80те излиза и първия иновативен за времето си каталог за поръчки по пощата на Warehouse, на чиито страници са били Наоми Кембъл, Кристи Търлингтън, Стефани Сиймур и Анди Макдауъл. През годините марката се развива и към момента има над 300 магазина.

Визията на марката се запазва същата през всичките тези години, винаги следвайки най-актуалните модни тенденции. Отличителният почерк на марката продължава да бъде все така изразителен благодарение на екипа от дизайнери, които създават облекла, предназначени единствено за клиентите на Warehouse.

Oasis – британска марка за дамско облекло, обувки и аксесоари. Oasis е за всяка жена, която иска да подчертае своята женственост и индивидуалност. Марката е един от най-популярните британски брандове и предлага стилно дамско облекло, обувки и аксесоари. Освен магазините във Великобритания и Ирландия, които са над 300, брандът присъства в още 19 страни в Азия,

Средния Изток и Русия. Oasis разполага с екип от дизайнери, които създават колекции  единствено и само за бранда.  Те се гордеят със своите женствени и очарователни дизайни, които най-накрая решават проблема на всяка жена „имам много дрехи, но нямам какво да облека“. С това те приканват всяка дама да освободи малко място в гардероба си за Oasis.

Eдна от запазените марки на бранда са принтовете. От сладките полка точки до луксозни леопардови шарки, марката винаги е крачка напред в търсене на следващия актуален принт.

Doppelganger – италиански бранд, предлага стилни облекла за мъже. Doppelganger означава двойник, което до голяма степен представя същността на бранда – костюми и официални облекла, които напомнят на водещи луксозни брандове, на страхотни цени. Потребителите на марката са мъже на възраст между 20 и 50. В по-голямата си част те са професионалисти в своято сфера, които търсят представителни облекла за работа. По-малка част са мъже, които се нуждаят от официално облекло за специални случаи като сватби, интервюта за работа или други официални събития.

Mexx - Дамско и мъжко облекло за уверени в себе си, модерни, енергични и открити за нови неща хора. MEXX е холандска модна марка, предлагаща дамско и мъжко облекло според последните световни модни тенденции. Основан през 1986, брандът е собственост на базираната в Лос Анджелис компания The Gores Group. MEXX разполага с над 600 магазина в Европа, Азия и Северна Америка. Освен водещите мъжки и дамски колекции, някои от магазините на марката по света предлагат и специални колекции за деца и ограничени количества аксесоари.

LIST - италианска марка, която предлага луксозно дамско облекло и аксесоари. List е създадена през 1991 година от Рубен Дел`Аричиа и Джиуло Москати. Понастоящем магазини на LIST има в 27 страни, от Монреал до Дубай.  Марката носи ясно послание – Висококачествена италианска мода на изненадващо приемливи цени. Концепцията на марката LIST е силна и отличима – тя е съпоставима с италианската чувственост, прекрасни дизайни и прецизна изработка с rталианско качество. LIST означава още свежест и динамика, по време на текущия сезон марката постоянно обновява своите предложения с мини колекции, които стимулират въображението на дамите и желанието им да са модерни.

Silvian Heach – италианска марка за дамско облекло, чанти, обувки, аксесоари. SILVIAN HEACH е създадена през 2002 година от двама съоснователи – Мена Марано и Джузепе Аматуро. Техният професионализъм и усет към модата веднага разкриват на света същността на бранда: постоянство, страст, внимание към нуждите на жените и неуморим интерес към модата. Това са основните ценности на SILVIAN HEACH. Днес магазини на марката има в повече от 30 страни.

Брандът е с изключителен усет към модните тенденции и предлага богато разнообразие от стилове – от неформално облекло до разкошни тоалети. Това е предпоставка за големия успех през годините, както и  мотивацията, ентусиазма и постоянното усъвършенстване.

Bossini – хонгконгски бранд, предлага дамско, мъжко и детско облекло. Bossini e една от най-големите вериги за дамско и мъжко облекло в Хонг Конг. Основана през 1987, марката стартира с два магазина – един в Хонг Конг и един в Сингапур. Днес тя разполага с търговски обекти в 36 страни по света. Магазинът на Bossini в СТРАНД е първият обект на марката в България. Bossini предлага богат избор от качествени всекидневни облекла на достъпни цени. Разделени в четири категории – мъжко, дамско, детско и младежко облекло, те напълно отговарят на нуждите на своите клиенти. Мотото на Bossini e “Be happy!” или „Бъдете щастливи“. Това е и основната им цел – да предложат на клиентите си позитивно и оптимистично настроение. Заедно с цветните дрехи и усмихнатия, любезен персонал, те предлагат удобна и релаксираща обстановка в магазините, оттам и самото пазаруване се превръща в едно приятно и радостно изживяване. Именно оттам идва и вдъхновението за Bossini – от щастливите клиенти. Bossini не предлага просто облекла. Освен бо
гат избор от качествени дрехи в различни цветове, те са посветени на това да направят своите клиенти щастливи. Дизайна и качеството на техните продукти, обстановката в магазините, любезният и усмихнат персонал, всичко това цели клиентите да се чувстват добре и всяко посещение в Bossini да бъде приятно и радостно изживяване за тях.

OVS - италианска модна верига с повече от 650 магазина в Европа, Африка и Азия. Марката предлага дамски, мъжки и детски облекла. Лидер на италианския пазар дрехи, OVS днес е отправна точка в модата на дребно. Качествени колекции на конкурентни цени и нова интерпретация на пазаруване основан на непрекъснато обновяване. OVS проектира, разработва и произвежда своите дрехи контролирайки всяка стъпка от процеса.  

- 668 магазина по целия свят, 569 в Италия и 99 в чужбина

- Най-голям брой клиенти в Италия с над 14 милиона купувачи годишно над 35 милиона приходи и над 100 милиона продадени бройки

- Над 4000 служители

- Над 105 милиона облекла, произведени в цял свят

- Над 500 хиляди квадратни метра света

 

Прочита: 2531

Коментари (0)

Напиши коментар

по-малък | по-голям
security image
Моля въведете показаните символи

busy
 

Най-четено ∙ звезди на българската мода

Случайна снимка

Реклама Долу

Стани Приятел

Вие сте с Интернет Екплорър 6 (IE6).

Вашият браузър трябва да бъде актуализиран до версия 8, за да може да ползвате цялата функционалност на сайта.

Защо да актуализирам браузъра до 8? Майкрософт създаде Интернет Експлорър от начало, с по-добра сигурност, нови възможности и изцяло нов интерфейс. Голяма част от тези промени са направени благодарение на милиони потребители, които са тествали предварителната версия на новия браузър. Най-съществената причина за актуализация е подобрената сигурност. Интернет днес не е това, което беше преди пет години. В момента има опасности, които просто не съществуваха пред 2001-ва година, когато е създадена шестата версия на браузера. Интернет екплорер 8 прави сърфирането в мрежата фундаментално по-безопасно чрез предлаганата защита срещу вируси, шпионски програми и други онлайн рискове.

Свалете безплатно като посетите страницата на Интернет Екплорър 8.