Събота, 23 Ноември 2019

Златка Димитрова е една от първите с маникюр „Cuccio Colour Veneer“

Печат Е-мейл
15 Май 2012

Златка ДимитроваНа 27 и 28 април в София се състоя семинарът „5 години Cuccio България", а специално за събитието пристигнаха основателят, президент и изпълнителен директор на марката Тони Кучио, Илейн Уотсън, която е вицепрезидент „Маркетинг и продажби" и директор „Международни обучения" и Стюърт Дикинсън, изпълнителен директор на „Cuccio" за Централна Европа. Те представиха най-новото в сектора пред българските маникюристи.

 

 

Най-голям интерес за присъстващите предизвика технологията „Cuccio Colour Veneer" („Кучио Колър Виниър"). Продуктът е под формата на лак, но формулата му не съдържа нищо от вредните съставки като нитроцелулоза (лак за нокти) и всички вредни разтворители, срещани в останалите UV гел-лакове за нокти. По-висшата технология създава броня върху нокътните плочки и им позволява да растат по-дълги и здрави. Изпича се с UV или LED лампа и не отнема никакво време за съхнене. Това е най-новото поколение перманентен цвят за нокти, който ще остане на тях, докато не пожелаете да го свалите.

Хитовият продукт беше показан още преди фабричното му производство и официалното му разпространение, а българските маникюристи имаха възможност да си купят от ексклузивните бройки, за да зарадват клиентите си с дълготрайни и блестящи нокти.

Плеймейтката Златка Димитрова беше сред първите притежателки на революционния маникюр. Освен нея с „Veneer" се сдобиха шампионката по художествена гимнастика Елизабет Колева и собственичката на клуб по водна аеробика и шампионка по синхронно плуване Мария Шпицер.

На семинара показаха и най-новите професионални лакове „Cuccio Pro", чиято формула съдържа три пъти повече пигмент от останалите лакове за нокти за изключително наситени и живи цветове. Тяхното официално представяне в България също предстои.

За „Cuccio България"

„Cuccio България" е ексклузивен дистрибутор и е единственият оторизиран партньор на компанията за България. В портфолиото й са включени марките „Cuccio Naturale", „Cuccio Professiona"l и „Cina pro".

Собственикът Тони Кучио налага нова политика, с която бранда „CUCCIO" ще стане новото лице на корпорацията му в Европа и в целия свят. Всички нови продукти, разработени в лабораториите му, ще се продават под марката „CUCCIO".

Антъни Кучио е основател, президент и изпълнителен директор на компаниите CUCCIO и Стар Нейл Интернешънъл. Централата се намира във Валенсия, щата Калифорния, САЩ.

Той е един от новаторите и лидерите в козметичната индустрия днес. Антъни Кучио изгражда бизнеса си буквално от един куфар козметика през 1981 г. на плажа Венеция в Калифорния. Днес бизнесът се разраства до многомилионна глобална корпорация и фирмата е един от най-големите производители на продукти за нокти и тяло. През 1986 г. Тони Кучио е включен в класацията INC.500 и получава едно от най-големите признания с награда Предприемач на годината (повече за класацията: http://www.inc.com/inc5000/list).

През 1999 г. основава Cuccio Naturalé, първата линия за натурални продукти за ръце, крака и тяло. Те са вдъхновени от личния му опит, сицилианския му произход и пътуванията му до Италия, а днес продуктите са любими на много клиенти от цял свят. Днес Cuccio Naturalé се използва в най-елитните СПА центрове и козметични салони в света.

Наскоро Тони купи и Cina Nail Creations - световна компания за нейл арт и аксесоари, която беше добавена към успешните проекти на корпорацията.

Днес, със своите четири подразделения, Тони Кучио продължава да усъвършенства козметичната индустрия, да налага тенденции и да пoставя нови течения с необятните си познания и опит. Той води свои бизнес семинари за успешно личностно развитие и успешен бизнес и продажби в цял свят. Семинарите му се наричат SPARK и той ще ги демонстрира в София по време на събитието.

Илейн Уотсън е вицепрезидент „Маркетинг и продажби" и директор „Международни обучения" в Cuccio. Талантите и знанията й са познати и се търсят в цял свят. Илейн е пътувала е в над 20 различни страни, където е преподавала най-новите техники и специфики на продуктите Cuccio на хиляди професионалисти. Творенията й редовно се публикуват на кориците и страниците на най-добрите списания в индустрията: американските „Nailpro" и „Nails", британските „Scratch", „Unghie & Bellezza" и „You". Уменията и опита й като маникюрист са признати в цял свят.

Историята на Илейн и кариерата й е много интересна. В гимназията е добра спортистка и това й дава възможност да учи в колеж, благодарение на спортните си постижения. Но тя избира друг път в живота. Благодарение на сестра си, която посещава специализирани курсове в бюти сферата, тя се докосва до новата си страст – „индустрията на красотата". И не е сгрешила. Заради нейните авторитет и професионализъм Илейн е журирала на много международни конкурси по ноктопластика. Още в началото на професионалния си път тя става тренер и обучител за Cuccio и се занимава с нейл дизайн вече 18 години.

В последните години се е посветила на разработването и усъвършенстването на нови професионални продукти, като последните са Soak off гела на „Cuccio Professional" и най-новия UV лак „Veneer". Тя буквално изобретява едни от най-хитовите продукти на компанията, като целта й е маникюристите да са максимално улеснени, а клиентите безкрайно доволни. Днес тя е дама с много власт и високо положение в сектора.

Стюарт Дикинсън е изпълнителен директор на „Cuccio" за Централна Европа. Oсновава „Стар Нейл Европа" през 1992 г. и успешно развива найл бизнеса във Великобритания. Стартира най-успешната програма за обучение на маникюристи в Обединеното кралство, като обучава повече от 10 хиляди професиоаналиста на година, и развива мрежа за доставки в над 28 страни на Стария континент.

В индустрията попада съвсем случайно. Завършва висшето си образование със златна диплома по маркетинг, с най-висок резултат сред 3 хиляди души. Докато избира кой път да поеме е живота, негов приятел, наскоро станал дистрибутор на „Стар нейл" във Великобритания, го моли да му помага за 2-3 седмици в работата. „Той имаше малка компания с приходи от 7 хил. пауна на месец и за него работеха 5 човека. Останах и след тези три седмици и през следващите 10 години разраснахме бизнеса - достигнахме приходи от 10 млн. паунда на година. Този бизнес беше продаден и аз не харесах хората, които го купиха", разказва Дикинсън. През 1992 г. Тони Кучио му предлага да ръководи „Cuccio" за Европа. „Започнахме бизнеса от нулата и го разраснахме до приходи от 7 млн. лири на година", споделя Стюарт.

Неговата формула за успех на компанията е комбинацията от добри продукти, правилните цени, добър маркетинг, най-доброто обучение в света и намирането на най-добрите дистрибутори, които да работят за компанията. Дикинсън има богат опит в производството, логистиката, закупуването и мениджмънта на всички дейности, свързани с ноктите, и изключителен нюх за продажби и маркетинг. В момента той отговаря за разрастването на СПА индустрията и продуктите на Cuccio в цяла Централна Европа.

 

Прочита: 4025

Коментари (0)

Напиши коментар

по-малък | по-голям
security image
Моля въведете показаните символи

busy
 

Най-четено ∙ звезди на българската мода

Случайна снимка

Реклама Долу

Стани Приятел

Вие сте с Интернет Екплорър 6 (IE6).

Вашият браузър трябва да бъде актуализиран до версия 8, за да може да ползвате цялата функционалност на сайта.

Защо да актуализирам браузъра до 8? Майкрософт създаде Интернет Експлорър от начало, с по-добра сигурност, нови възможности и изцяло нов интерфейс. Голяма част от тези промени са направени благодарение на милиони потребители, които са тествали предварителната версия на новия браузър. Най-съществената причина за актуализация е подобрената сигурност. Интернет днес не е това, което беше преди пет години. В момента има опасности, които просто не съществуваха пред 2001-ва година, когато е създадена шестата версия на браузера. Интернет екплорер 8 прави сърфирането в мрежата фундаментално по-безопасно чрез предлаганата защита срещу вируси, шпионски програми и други онлайн рискове.

Свалете безплатно като посетите страницата на Интернет Екплорър 8.